fredag 26 november 2010

Mina Dukan böcker har äntligen kommit!

Jättekul men så typiskt, som jag har väntat och väntat på böckerna, då kommer dom just när jag ligger med halsont och feber. Men stora kärleken hämtar nog dom för mig i eftermiddag.

Ja jag tycker faktiskt lite synd om mig själv, vill gärna ha glass det är så gott o lenande för halsen men nej nu kör vi diet så ingen glass.
Istället tänker jag tillaga Milous svampsoppa idag, den är säkert smoth för halsen, ska bli så gott :))

                                                                           

3 kommentarer:

  1. Trist och vara sjuk
    Testa att frys in lite yoghurt, rör om lite då och då. Borde det funka

    Krya på dig

    SvaraRadera
  2. Hoppas du gillade svampsoppan. Krya på dig!!

    SvaraRadera
  3. Tack! Det var en riktigt seg förkylning jag åkte på, var till och med tvungen att sjukskriva mig...inte kul men nu e jag på gång igen, ska bli riktigt skönt!

    Provade inte glasstipset, men har det i bakhuvudet :0))
    Jättegod svampsoppa, mums och bra va den för halsen!

    SvaraRadera