lördag 20 november 2010

Promenad i Snön &Torterande Brödbak !

Ja det har snöat i Göteborg, inte så kul tycker jag, men princessorna hade i varje fall kul i snön :0)
Känner mig lite rastlös men samtidigt lite orkeslös så här dag 6 i Attackfasen. Hade tänkt att träna indoor walking  igår men blev avrådd utav en av mina inspiratörer att träna i denna fas. TACKAR för detta Milou hade väl knappt haft någon energi kvar alls om jag kört på hårt igår.


När vi kom hem efter 2 timmar i snön väntade surdegsbrödet på att få stenugnsbakas, måste säga att vilken jä..a tortyr... att bara känna denna lukt var riktigt hemskt. Men man ska väl utsätta sig för frestelser... och eftersom jag har sådan karaktär så avstod jag förstås.Istället försökte jag mig på att göra Milous Galetter hmm får väl säga att det gick sådär... men jag avnjöt denna plätt med en röra av 1% kesella med kräftstjärtar, löjrom, lite rödlök, några droppar citron vips in i munnen såååå GOTT även om min Galett var misslyckad. 
Jag låter dom andra få äta bröd till soppan idag medans jag låter bli.


 

1 kommentar:

  1. Mmm, vad det ser gott ut!! Jag kan nästan känna lukten. Bra att du tar det lugnt med träningen. En sak i taget, som Alfons pappa brukar säga.

    SvaraRadera