söndag 14 november 2010

Oki, nu e det dags!

Nu e det dax att börja "the diet" den som Pierre Dukan har utvecklat. Viktminskningsprogrammet består i stort av fyra faser, vilka är
  • Attack (bara protein)
  • Viktnedgång (dagar med grönsaker plus protein varvas med dagar med enbart protein)
  • Stabiliseringsfas (proteindagar varvas med dagar med protein plus grönsaker och dagar då du äter vad du vill)
  • Cruising (glida fram, behålla vikten utan åthävor då du får äta vad du vill så länge du gör det med måtta och äter enbart protein en gång i veckan)

Puss på nosen, börjar imorgon

4 kommentarer:

  1. Va kul! Jag smygstartade idag;) Lycka till

    SvaraRadera
  2. Jag har postat din blogg på min, som exempel på en Dukandagbok. Hoppas det är OK?

    Lycka till!!

    SvaraRadera
  3. Tack allihop!
    Men då jag inte har någon bra våg så har jag inte kunnat se något resultat. Men jag känner mig nöjd med min första dag:0)

    Milou: Absolut ok, ska komma igång å skriva mer på bloggen.

    SvaraRadera